Repülő bérlés

Repülő bérlés, a hatékony és gyors megoldás.

Minőség.Ha a “repülő bérlés” elhangzik, elsőre talán “a repülés drága” sztereotípia jut az eszünkbe.

Utasaink jól tudják, hogy az idő pénz. Vannak helyzetek, amikor a gyorsaság messze fontosabb, mint a közvetlen költségek.

Ha egy út kapcsán minden tényezőt figyelembe vesz, könnyen kiderülhet, hogy az alternatív utazási módok, a szállás, az útdíj és az egyéb költségek mellett már kedvezőbb döntés repülőgépet bérelni.

Így dőlnek meg az idejétmúlt sztereotípiák…

Próbálja ki a semmihez sem hasonlító, rugalmas utazás nyújtotta előnyöket!

Válassza ki hova szeretne menni! Készen állunk a repülő bérlésre… Ajánlatkérés: info@dreamair.hu

European Continent távolságok+DreamAir.hu

Szabadság, elegancia, gyorsaság… A felhők felett…

PIPER-AIRCRAFT-01007Az élvezetes, csodálatos repülés, kiemelt figyelemmel, extra poggyászhellyel és privát szférával. Ez az, amivel jellemezni szokták magánrepülőink kényelmét.

Próbálja ki a semmihez sem hasonlító, rugalmas utazás nyújtotta előnyöket!

Néhány ellenállhatatlan érv:kep 2

• Nem kell 2 órát várni az indulásra!
    • Oda is elvisszük, ahova a nagyok nem!
    • Mire felszáll egy nagy jettel, mi már az Adrián vagyunk!
    • Akkor indulunk és érkezünk, amikor szeretné!
    • VIP szolgáltatás és maximális biztonság!
    • Számtalan célállomás, színvonalas repülés Tőlünk!

Ha repülő bérlés felmerül, válassza tapasztalt szervezetünket . Több évtízed tapasztalata, a legbiztonságosabb szolgáltatás és a minőség jellemzi tevékenységünket. Komplex megoldásokra is képesek vagyunk, akár a célállomáson történő szervezési feladatokkal vagy épp egy speciális indulási helyszínről történő fel vagy leszállás esetén. A repülő bérlés rugalmassága és a catering, transzfer variálhatóságában verhetetlen megoldásokkal kápráztatjuk el vendégeinket.

Nem véletlen, hogy repülőgép bérlés esetén bármilyen repülőgépre van szükség, mi a visszatérő elégedett vendégek sorával rendelkezünk. Maximális diszkréció mellett biztos, hogy nem talál vendégeinkről semmilyen információt, így nyugodtan tud repülni, akár különleges alkalomra vagy épp egy elegáns magán útra.

Repülő bérlés során a Kanári szigetektől, egészen Kazahsztánig megfordultunk és élményeket adtunk a Németországi Berlintől, a csodálatos tengerparti Portorozs városáig.

Számtalanszor előfordult, hogy vendégeink igényelték, hogy várjunk rájuk több napot vagy épp út közben módosították elképzelésüket, melyben teljes rugalmassággal szállunk rendelkezésre.

A repülésekhez, mindig a jobbszabályokban előírt feltételeket kívánjuk biztosítani, különösen figyelve az AOC szabályok betartására, melyben támogató partnereinkkel közösen, biztonságos és szabályos környezetet biztosíthatunk.